Identifikácia
- Číslo objednávky
- 6/2100025
- Predmet objednávky
- Objednávame si u Vás keteringové služby na zabezpečenie stravovania testovacieho tímu počas testovania na COVID-19.
- Cena objednávky
- 0,00 € s DPH
- Vystavil
- Slavomír Zahornadský (starosta obce)
Dodávateľ
- Názov
- Jendrál Marián
- Adresa
- Bernolákova 506/15, 05315 Hrabušice, SR
- Typ osoby
- živnostník
- IČO
- 33982538
Dátumy
- Dátum zverejnenia
- 29.01.2021
- Dátum objednania
- 24.01.2021
- Dátum dodania
- 24.01.2021
- Dátum storna
Dokumenty
- Žiadne dokumenty
Súvisiace faktúry
- 23/2021 - obedy pre členov testovacieho tímu COVID-19 (skríningové testovanie)
- 73/2021 - obedy pre členov testovacieho tímu COVID-19 (6.2.2021)
- 85/2021 - obedy pre členov testovacieho tímu COVID-19 (13.2.2021)
- 102/2021 - obedy pre členov testovacieho tímu COVID-19 (27.2.2021)
- 130/2021 - obedy pre členov testovacieho tímu COVID-19 (6.3.2021)
- 150/2021 - obedy a večere pre členov testovacieho tímu COVID-19 (20.3.2021)
- 159/2021 - obedy a večere pre členov testovacieho tímu COVID-19 (27.3.2021)
- 212/2021 - obedy a večere pre členov testovacieho tímu COVID-19 (10.4.2021)
- 236/2021 - obedy a večere pre členov testovacieho tímu COVID-19 (24.4.2021)